bilete avion

Pareri Wizzair

Review-uri forum Wizzair

Tel: 0724.24.96.97 sau 031.080.90.50
numar cu tarif normal, apelabil din orice retea

Cauta bilete de avion

Adult>12ani:
Copil 2-11:
Infant<2:

Introduceti adresa de email pentru oferte speciale (optional)

Parerile pasagerilor despre compania Wizzair, forum Wizzair

Wizzair

Parerea pasagerilor despre compania Wizzair este foarte importanta atunci cand doresti sa calatoresti cu Wizzair. Afla de la alti pasageri daca Wizzair a respectat orarul de zbor si daca pasagerii au fost multumiti de transportul bagajelor, confortul la bord si serviciile primite cand au zburat cu Wizzair.

Comentariile pasagerilor despre compania Wizzair

previous123456789...2930next

5.71

27-06-2022
Foarte neserioasa compania wizz, 3 anulari în 3 zile și nimeni nu e de vină, nu recomand

4.86

17-06-2022
Dezamagitor! S-a anulat zborul spre Eindhoven,pt a2-a oara,pe motiv ca nu au echipaj ! Cum este posibil asa ceva??? Si asta dupa ce au bagat intarziere 1 ora.

4.14

09-06-2022
Foarte dezamagita de Wizzair! Am cumparat bilete dus-intors Milano-Iasi,pt 10-13 iunie 2022, acum 2 luni. Aprox 1 luna in urma au schimbat zborul de dus, scurtindu-ne astfel vacanta cu aproape 1 zi( din 4). Ieri am aflat si apoi a confirmat si firma prin care am facut rezervarea( Vola.ro- o alta dezamagire!!!) ca au modificat si zborul de retur, fortindu0ne practic, cu 3 zile inainte de plecare sa cautam cazare, pe costul nostru, pt inca 1 zi! Nu voi mai zbura cu Wizz air si nici la vola nu voi mai apela, de vreme ce de 2 ori i-am anuntat eu ca am citit in presa despre modificari ale zborurilor, in loc sa ma anunte EI pe mine.

5.86

06-06-2022
Am cumparat un bilet dus intor prin esky Bucuresti-Bologna, plecare pe 04.06.2022, sosire 06.06.2022, pana aici nic o problema. In dimineata zilei de 06.06.2022, orele 05.55, primesc mesaj ca zborul meu a fost anulat. Era bine ca eram in drum catre aeroport. In concluzie WizzAir, mi-a dat niste muie, asa ca sa le dau si eu la muie, am mai platit in plus 200 euro sa stau la hotel, si acum astept sa vad pe 08.06.2022, daca cumva nu imi anuleaza si acest zbor. In concluzie WizzAir sa va dau la muie.

4.43

09-05-2022
Buna ziua! Recent am cumparat bilet catre Malta pentru perioada 11-18 Iulie 2022 iar acum 2 zile Wizz au modificat programul zborurilor si as dori sa schimb data de plecare respectiv intoarcere. Am incercat prin intermediul aplicatiei dar nu ma lasa . Ma poate ajuta cineva cu o parere? Multumesc anticipat!

29-04-2022
Sunt total dezamagit , am platit biletul si nu am putut sa zbor pe motiv ca nu este bun vaccinul Jonson&Jonson, Deci te vaccinezi pentru a putea zbura si pe urma esti obligat sa faci si test , ceea ce nu este posibil , deoarece nu iti permite timpul Restrictiile sunt scoase , in Germania nimeni nu iti cere certificat dar la aeroportul din Cluj Napoca nu am putut sa ma imbarc . Am dat banii aiurea . O firma de cacat pe care nu o recomand nimanui

25-04-2022
O companie sub orice critica. Lipsa totală față de pasageri. Nu respecta absolut deloc orarul de zbor. Toate zborurile au întârziere. Frecvente întârzieri de 2,3 ore. O sa incerc pe cat posibil sa evit aceasta companie.

5.14

10-04-2022
Wizzair...un personal prea rabdator pentru clientii pe care ii are. Am avut neplacerea de a zbura pentru prima data cu aceasta companie si ultima data. Am incercat in urma multor recomandari, fiind low cost, asa cum mi s-a recomandat - "cum sunt restul asa este si Wizzair!"...Pot spune NU, se intelege clar de ce si pentru ce platesti mai mult la alte companii. Experienta mea a fost total un esec, deoarece avionul era plin de gypsies:), miros urat, galagiosi, iar dezamagirea si mai mare a fost cand au fost serviti cu bere si supa la plic (taitei) ...iar tot avionul mirosea a voma. Inca o data personalul foarte ok, dar clientii si atmosfera creata din cauza acestora...lasa de dorit

03-04-2022
Cea mai nenorocită companie (dacă se poate numi asa)...mai degrabă un fel de bazar aerian .Nu recomand nimănui o experiență cu wizz!

7.57

01-04-2022
De ce numai puneti zborurile la ora 10 dinspre bruxelles charlerois spre cluj Napoca era foarte buna ora de plecare

01-04-2022

0.71

03-03-2022
Am rezervat bilete cu wizzair si am achitat banii prin transfer bancar de la otp direct în contul otp wizzair, indicând codul de rezervare transmis. Nici după 1 luna , cei de la wizzair spun ca nu a fost identificata plata iar cei de la otp spun xa banii au fost virati Va rog sa îmi spuneți dacă i s a mai întâmplat cuiva și cum a procedat. Eu am mai rezervat wizzair și achitat dar au ajuns banii in 2 zile. Sau poate e cineva care sa ma ajute cu un sfat un nr de telefon ceva care sa îmi fie util. Numărul meu de tel este 0754016808

02-03-2022
Cheap !!! Nu mi as mai achizitiona niciodata un bilet de avion de la ei. De la personal pana la conditiile din avion.

2.14

26-02-2022
Cea mai josnica companie aeriana ,a trebuit sa plec in Albania din UK precizez ca sunt casatorita cu Albanez pe site scria ca nu ai nevoie de test ,Albania spune ca nu vor test la intrare pe tetitoriul lor ,cand am ajuns la aeroport mi sa spus de catre compania Wizzair ca daca sunt cetatean albanez sau daca calatoresc impreuna cu sotul meu nu imi trebuie test ,dar daca merg singura trebuie sa prezint testul la cecking ,care deja era facut online ,dar nu miau trimis tiketul ,o bataie de joc ,au inchis ceckingul cu 15m inainte ,intre timp am facut testul rapid antigen pt 24 de ore ,dar nu mai era nimeni la cecking,iar dupa imi trimit mesaj caci zborul are intarziere de peste 30 min ,dar eu deja eram fara tichet si cekingul inchis ,😡😡😡😡😡 ,o bataie de joc ,nu mai calatoresc cu ei niciodata ,am fost cu low cost companii precum eurowinchs, blue air,raynair care au un comportament foarte frumos cu calatorii plus dau informatiile corecte,mult mai seriosi ,si nu miau cerut test pt ca nu sunt Albaneza

3.57

31-01-2022
Nu recomand!!!!!! Atrag cu preturi mai mici pt curse spre Europa, dar lasa de dorit la capitolul informatii. Am platit 85 Euro pe bilet, 10 Euro check-in-ul online sau plateai la aeroport (unde s-a mai vazut asa ceva???) si colac peste pupaza, inca 60 Euro la intors!!! Hotie!!! Sa nu mai spun de "amabilitatea" angajatelor de la aeroportul din Memmingen...sub orice critica! Adica am luat bilet doar cu bagaj de mana, la dus nu a fost nicio problema. Insa la intors, surpriza: bagajul nu corespundea masurilor lor. Le-am spus ca am venit cu el si ca nu am luat nimic in plus, e acelasi. Mi s-a raspuns in scarba si de sus, nu mi s-a oferit nicio explicatie. Plus un comentariu de genul "se vede ca veniti din Ausland..." A fost prima si ultima data cand am zburat cu ei!

4.14

06-10-2021
Companie de c.....hoți

06-10-2021
Companie de ...nu poți face online chekinul și ajungând la aeroport 2 h înaintea zborul plătești 40 e ,nesimțire..rușine