bilete avion

Pareri Blue air

Review-uri forum Blue air

Tel: 0724.24.96.97 sau 031.080.90.50
numar cu tarif normal, apelabil din orice retea

Cauta bilete de avion

Tipul de zbor dus-intorsdus

Data Plecare     
Data Intoarcere

Oras Plecare
Oras Destinatie

Adult>12ani:
Copil 2-11:
Infant<2:

Introduceti adresa de email pentru oferte speciale (optional)


Parerile pasagerilor despre compania Blue air, forum Blue air

Blue air
Blue air




Parerea pasagerilor despre compania Blue air este foarte importanta atunci cand doresti sa calatoresti cu Blue air. Afla de la alti pasageri daca Blue air a respectat orarul de zbor si daca pasagerii au fost multumiti de transportul bagajelor, confortul la bord si serviciile primite cand au zburat cu Blue air.  

Comentariile pasagerilor despre compania Blue air
472 comentarii - 7.39
7.39
Pretul biletului
7.15
Respectare orar zbor
8.63
Confort scaun/loc
6.93
Servicii personal
7.85
Mancare si bauturi
7.27
Transportul bagajelor
7.30
Divertisment
6.57

RECOMANDA PRIETENILOR TAI

472 Comentarii // Spune-ti parerea despre compania Blue air: apasa aici

previous123456789...2324next



5

23-06-2022
Bag pula in ea de companie.
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


4.57

22-06-2022
Cea mai hoața companie
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


5.86

05-06-2022
Daca e sa aleg un singur cuvant care sa ii defineasca, acesta ar fi HOTI. Sper sa ajunga la faliment ca sa nu mai poata fura calactorii.
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


5.86

05-06-2022
Daca e sa aleg un singur cuvant care sa ii defineasca, acesta ar fi HOTI. Sper sa ajunga la faliment ca sa nu mai poata fura calactorii.
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


0

30-05-2022
Cea mai jalnica compania. Nu ar trebui sa mai existe compania asta. Din păcate încă săvârșesc abuzuri si își bat joc de clienți.
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


1.43

17-05-2022
Este de departe cea mai proasta companie low cost! Feriti-va de Blue Air! Servicii execabrile! Angajati prost platiti, lipsiti de motivatie, obositi si de-a dreptul de evitat. Starea tehnica a avioanelor este jalnica. Daca tineti la viata voastra, ocoliti Blue Air !
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


5.71

10-05-2022
Jalnic! Se anuleaza zborurii in prostie, fara refund si fara posibilitate de a schimba data zborului! Absolut dezamagitor si dezgustator. La call center nu raspunde nimeni, cu orice prefix ai suna. Nu se raspunde la email-uri.
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


0.71

20-04-2022
Anul trecut am rezervat o calatorie la Blueair si mi a fost anulata cu posibiliattae de a alege alte date plus minus o sapatamana de la data zborului cand vroiam sa calatoresc.Am bagat banii in wallet up de la blueair , am zis ca fiind din cauza covidului se mai intampla, si mi am platit alt bilet foarte scump la alta companie, timpul fiind prea scurt. Acum doua luni am foslosit banii din wallet si mi am rezervat alta calatorie cu bluair...Azi primesc email ca zborul s a anulat si dinou mai am o luna pana la zbor...Din nou trebuie sa platesc un pret exorbitant la alta companie. Cred ca este o companie in faliment, care vinde bilete si apoi le anuleaza dupa bunul plac pana gasesc o data in care sa aiba avionul plo ca sa faca cursa aia.Am.pierdut foarte multi bani de pe urma lor...acum cer rambursare totala pentru suma si imi spun ca din cauza crizei o sa dureze ceva. O bataie de joc...nu mai rezervati ca o sa pierdeti multi bani si avioane
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


2.14

19-04-2022
Prima data vreau sa va intreb daca ati patit si dv sa platit trolerul..adica bagajul de mana care il are toti pasagerii de prin aeroporturi civilizate...am avut zborul din Bacau _Zaventem...si surpriza..O tanara Domnita..ma intrebat ce bagaje de mana aveti??Eu ii arat bajele..si am ramas ..mut..sincer cand imi spune..rucsacele se accepta iar trolerul trebuie platit..si noroc ca am avut doar 2 ..si afacerea m a costat 100 de euro...nu vreau sa fiu carcotas..dar ca si Companie de zbor..ne stoarce de toti banii..nu am auzit pana acum sa iti platesti trolerul..fiind bagajul.de mana..rusine BLUE AIR..
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


0.71

15-04-2022
NU ACHITIONATI EXTRABENEFICII CA SUNT DOAR O BATAIE DE JOC LA ADRESA CLIENTULUI!!! O experienta care nu a avut loc datorita faptului ca odata au retras banii si nu au eliberat bilete fiind zborul a 2 zi si am pierdut si rezervarile hoteliere ca plus ca am ales blue air 🤣🤣 A 2 experienta am platit bilete pentru 4 persoane 2 adulti si 2 copii (800euro) cu extra beneficii priority si modificare de data… cu 7 zile inainte am sunat sa anunt ca doresc sa folosesc beneficiul platit la achizitionarea biletelor, mi s-a comunicat ca pot modifica cu pana la 4 ore inaintea zborul din aplicatie platind doar diferenta de pret a biletului. Am incercat dupa terminarea convorbirii si mi se cereau cca extra 1.300€… m-am resemnat pentru ca un bilet obisnuit la aceasi data fiind de 3 ori mai ieftin daca era achizitionat in mod normal. Am hotarat sa revin sa modific doar intorsul datorita perioadei de lucru in call center… am facut o evaluare online si imi arata 849€ si am explicat ca nu e posibil ca am platit o taxa atunci cand am achizitionat biletele si costa mai mult decat daca as achizitiona in mod normal si a spus ca sa ii multumesc ca m-a ascultat si ca asta e pretul si daca imi convine modific daca nu cumpar altele… Deci extrabeneficiile le platim degeaba si trebuie sa ne resemnam ca pierdem biletele chiar daca platim extrabeneficii cum ar fi modificarea datelor pentru ca nu beneficiem decat de extraumflare a preturilor si 0 beneficii…. O astfel de bataie de joc asupra clientilor nu am mai intampinat si de aceea am hotarat sa expun. Toate apelurile catre campanie au fost taxate ori 0.50 € sau 0.60€ si dupa N apeluri in care mi s-au inchis datorita volumui ridicat, am dat peste aceasta reprezentanta fara bun simt asupra clientului care m-a facut sa ma invat minte sa numai achizitionez niciodata de la aceasta companie si nici sa o recomand. Faptul pentru care am dorit inlocuirea biletelor faceau si parte a unei asigurari si unui lucru datorita bunului simt datorita faptului ca 2 dintre pasageri era bolnavi cu risc epidemiologic si de aceea supararea pentru lipsei de bun simt fata de extraoptiunile achizitionate precum modificarea datelor. NU ACHITIONATI EXTRABENEFICII CA SUNT DOAR O BATAIE DE JOC LA ADRESA CLIENTULUI!!!
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


3.71

01-04-2022
În luna septembrie am făcut o rezervare care, la mai puțin de o săptămână, a fost anulata de către Blue Air fără a fi motivata. După doua reclamații ignorate de companie, la sfârșitul lunii februarie am făcut plângere la ANPC pentru a-mi putea recupera banii. Azi am primit mesaj din partea Blue Air ca mi-a fost restituita cval rezervării cu rugămintea de a anunța ANPC. Nu recomand compania, nu voi mai zbura niciodată cu ei. Mi se pare anormal sa îmi recuperez banii pe bielete rezervate abia după 7 luni iar asta doar cu ajutorul ANPC..
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


4.86

01-02-2022
O companie la limita supravietuirii, in avion erau 2 scune murdare din 3 pe randul meu. Bagajul, adica trolerul a fost spart in urma manipularii defectuoase, cred. Sesizarea catre companie nu a avut efect, motiv pt care am ajuns la ANPC si astept solutionarea. Nu recomand compania, servicii proaste si dezinteresati de nevoile reale ale clientilor.
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


7.71

05-01-2022
Bună seara! În data de 21.12.2021 am avut un zbor Cluj-Napoca - Barcelona și am rămas plăcut surprinsă de zborul cu aceasta companie. A fost prima data când am zburat cu ei. Prețurile biletelor de bun simț, prezentarea bagajelor și a documentelor a mers foarte repede, personalul din avion super amabil. Avionul, de poveste: un Boeing 737 - 8, nou-nout. Într-adevăr, zborul a avut o escala la Otopeni, lucru care nu ne-a deranjat prea tare. Am avut o experiență, in vară, când cu alta companie de zbor românească, a trebuit să ne imbarcam la Oradea pt un zbor spre Antalya, deși zborul inițial a fost Cluj - Antalya. În data de 04.01.2022 am avut zborul de retur, Barcelona - Cluj, de data aceasta fără escala., tot cu Blue Air: aceleași condiții de zbor, avionul de poveste, personalul amabil. Am aterizat la Cluj cu 30 min mai devreme de cât era programat zborul inițial. Felicitări! SE POATE și cu BLUE AIR!!!
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


2.43

17-12-2021
Am călătorit la Florența, nu am putut achiziționa biletul decât prin Vola,când să fac cheek în am constatat că am de plată 80 eur,schimbare nume,am stat pe tfaprox vreo 6 h și am reușit să anulez cei 80 eur...La întoarcere nu mă lăsa să obțin cartea de îmbarcare,decât cu 24 eur 2 persoane....am biruit și acest aspect. Când am ajuns la aeroport ,în Florența...de la lift,o coordonatoare pasageri ne-a îndrumat spre filtrul bagaje...eu având și un bagaj de cala .Menționez că am ajuns la poarta de îmbarcare ...cu tot bagajul.La poartă unde era și controlul de graniță am sesizat că predarea bagajelor se face înainte de filtru bagaje...Cu multe peripeții am predat bagajul la cala. Dacă nu mă întorceam eram bună de plată 80 eur Mă întreb ???personalul de la filtru,de la îmbarcare nu a sesizat că mă plimb cu un bagaj mare prin aeroport??? NU VOI MAI CALATORI CU ACEASTĂ COMPANIE
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


1.43

11-12-2021
Evitati aceasta companie. Iti iau banii pe bilet, anuleaza zborul si nu iti mai returneaza banii. Comunicarea f dificila, nu radpubd la telefoane sau la emailuri. Eu adtept de 9 luni retirnarea banilor pt un zbor anulst. Ma gabdesc sa aoelez la drepturile legale sa le cer insolvența.
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


3.14

10-11-2021
o companie de HOTI! Anuleaza zborurile si refuza sa returneze banii. Au anulat orice forma de contact cu ei...nu se raspunde nici la telefon, nici la e-mail!!! DE EVITAT! ESCROCI!
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


0

26-08-2021
Evitati aceasta companie! Incaseaza pretul biletelor, iti anuleaza zborul in ultimul moment cand iti raman putine alternative si nu iti inapoiaza banii!
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


3.14

16-08-2021
Iata cum salariatii Blue Air ne-au facut sa ratam vacanta! Cu banii din portofelul electronic, am cumparat o calatorie in Florenta. In 13.08.2021, dupa ce am efectuat toate procedurile si am ajuns la timp la imbarcare, inarmati cu tichetele de imbarcare, certificate verzi covid si pasapoarte,salariata Blue Air de la imbarcare ne-a atentionat ca ne lipseste un certificat de localizare cerut de italieni. Socati sa aflam asta in fata portii de imbarcare, am incercat sa emitem acest certificat pe telefon, insa trebuia ca fiecare din noi sa isi creeze un profil si sa inscrie apoi anumite date din documentele de calatorie - acasa am reusit sa facem asta in cateva minute,...insa, acolo, in fata portii, ne-am blocat. Salariata Blue Air continua sa imbarce pasagerii, si in tot acest timp ne ameninta cu ramanerea la sol in cazul in care nu reusim inscrierea. Practic, in loc sa ne incurajeze ca sa putem finaliza, sau sa ne ajute (am implorat-o sa ne ajute sa avansam in aplicatie..dar cred ca de fapt nu avea habar de ea!), ne-a tratat ca si cum era decisa deja sa nu ne imbarce...ceea ce a si facut. Fara sa ne intrebe la ce stadiu suntem cu inscrierea, fara sa apeleze la vreun sef ca sa intrebe cum ar putea solutiona aceasta situatie,..pur si simplu in momentul in care toti au fost imbarcati, ne-a lasat cu telefoanele in mana - deschise in aplicatie, si ne-a inchis poarta in nas, singura ei grija fiind sa nu se intarzie nici macar un minut. Scuza pe care a avut-o ca nu a aruncat nici o privire asupra aplicatiei noastre, a fost ca era singura la imbarcare. Pana acum, nu am reusit sa luam legatura cu reprezentantii Blue Air, nici in aeroport, ni ci lterior la telefon. Suntem inca traumatizati! credeam ca principala responsabilitate a operatorului de imbarcare este sa imbarce toti salariatii care au platiti bilet,..in special cand ceea ce lipseste este un formular care, in conditii normale ar fi fost emis in cateva minute. Recomand sa evitati Blue Air!
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


1.43

08-08-2021
Cea mai proasta companie aeriana! Anuleaza zboruri fara sa anunte, nu intorc banii, nu raspund la telefon. Niste nesimtiti!
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


0

29-07-2021
Profund dezamagita!!!!40 de euro pt un bagaj de mâna de 6 kg doar pt faptul ca nu era un rucsac ci un troler mic cu roti!!!am călătorit cu Tarom-ul cu 2 zile in urma, cu același troler mic ca bagaj de mâna si nu mi s-a perceput nici o taxa!!personal tânăr la ghișee, nu contest pregătirea , probabil sunt calificati sa facă ceea ce fac acolo.Dar lasă de dorit modul cum vorbesc cu clienții, tonul pe care îl folosesc.In special o domnișoara pe numele ei Gavrila Adriana, s-a comportat execrabil.A țipat, a acuzat ca am lovit-o cu căruciorul (precizez ca nici nu am atins-o, se poate vedea pe camere!).Era cu spatele și a dat un pas in spate și s-a lovit singura de căruciorul cu bagaje al mamei mele care stătea pe loc!cand am întrebat-o cum o cheamă ( evident ca nu purta ecuson)a refuzat sa spună, și pe un ton arogant a zis sa vin cu poliția sa se legitimeze.Așa am și aflat cum se numește individa, venind cu poliția.Este inadmisibil sa îndurăm astfel de mojicii de la persoane cu 20-30-40 de ani mai tinere, lipsite de orice urma de bun simt și care nici macar nu respecta oamenii mai in vârsta, care tipa și vorbesc urat.Sa va fie rusine ca angajați astfel de oameni sa va reprezinte.Pt ca emblema companiei Blue AIR sunt acești oameni cu care noi clienții Dvs luam contact direct!
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment
.

472 Comentarii // Spune-ti parerea despre compania Blue air: apasa aici

previous123456789...2324next