bilete avion

Pareri Blue air

Review-uri forum Blue air

Tel: 0724.24.96.97 sau 031.080.90.50
numar cu tarif normal, apelabil din orice retea

Cauta bilete de avion

Tipul de zbor dus-intorsdus

Data Plecare     
Data Intoarcere

Oras Plecare
Oras Destinatie

Adult>12ani:
Copil 2-11:
Infant<2:

Introduceti adresa de email pentru oferte speciale (optional)


Parerile pasagerilor despre compania Blue air, forum Blue air

Blue air
Blue air




Parerea pasagerilor despre compania Blue air este foarte importanta atunci cand doresti sa calatoresti cu Blue air. Afla de la alti pasageri daca Blue air a respectat orarul de zbor si daca pasagerii au fost multumiti de transportul bagajelor, confortul la bord si serviciile primite cand au zburat cu Blue air.  

Comentariile pasagerilor despre compania Blue air
456 comentarii - 7.42
7.42
Pretul biletului
7.17
Respectare orar zbor
8.70
Confort scaun/loc
6.95
Servicii personal
7.89
Mancare si bauturi
7.31
Transportul bagajelor
7.32
Divertisment
6.59

RECOMANDA PRIETENILOR TAI

456 Comentarii // Spune-ti parerea despre compania Blue air: apasa aici

previous123456789...2223next



0

26-08-2021
Evitati aceasta companie! Incaseaza pretul biletelor, iti anuleaza zborul in ultimul moment cand iti raman putine alternative si nu iti inapoiaza banii!
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


3.14

16-08-2021
Iata cum salariatii Blue Air ne-au facut sa ratam vacanta! Cu banii din portofelul electronic, am cumparat o calatorie in Florenta. In 13.08.2021, dupa ce am efectuat toate procedurile si am ajuns la timp la imbarcare, inarmati cu tichetele de imbarcare, certificate verzi covid si pasapoarte,salariata Blue Air de la imbarcare ne-a atentionat ca ne lipseste un certificat de localizare cerut de italieni. Socati sa aflam asta in fata portii de imbarcare, am incercat sa emitem acest certificat pe telefon, insa trebuia ca fiecare din noi sa isi creeze un profil si sa inscrie apoi anumite date din documentele de calatorie - acasa am reusit sa facem asta in cateva minute,...insa, acolo, in fata portii, ne-am blocat. Salariata Blue Air continua sa imbarce pasagerii, si in tot acest timp ne ameninta cu ramanerea la sol in cazul in care nu reusim inscrierea. Practic, in loc sa ne incurajeze ca sa putem finaliza, sau sa ne ajute (am implorat-o sa ne ajute sa avansam in aplicatie..dar cred ca de fapt nu avea habar de ea!), ne-a tratat ca si cum era decisa deja sa nu ne imbarce...ceea ce a si facut. Fara sa ne intrebe la ce stadiu suntem cu inscrierea, fara sa apeleze la vreun sef ca sa intrebe cum ar putea solutiona aceasta situatie,..pur si simplu in momentul in care toti au fost imbarcati, ne-a lasat cu telefoanele in mana - deschise in aplicatie, si ne-a inchis poarta in nas, singura ei grija fiind sa nu se intarzie nici macar un minut. Scuza pe care a avut-o ca nu a aruncat nici o privire asupra aplicatiei noastre, a fost ca era singura la imbarcare. Pana acum, nu am reusit sa luam legatura cu reprezentantii Blue Air, nici in aeroport, ni ci lterior la telefon. Suntem inca traumatizati! credeam ca principala responsabilitate a operatorului de imbarcare este sa imbarce toti salariatii care au platiti bilet,..in special cand ceea ce lipseste este un formular care, in conditii normale ar fi fost emis in cateva minute. Recomand sa evitati Blue Air!
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


1.43

08-08-2021
Cea mai proasta companie aeriana! Anuleaza zboruri fara sa anunte, nu intorc banii, nu raspund la telefon. Niste nesimtiti!
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


0

29-07-2021
Profund dezamagita!!!!40 de euro pt un bagaj de mâna de 6 kg doar pt faptul ca nu era un rucsac ci un troler mic cu roti!!!am călătorit cu Tarom-ul cu 2 zile in urma, cu același troler mic ca bagaj de mâna si nu mi s-a perceput nici o taxa!!personal tânăr la ghișee, nu contest pregătirea , probabil sunt calificati sa facă ceea ce fac acolo.Dar lasă de dorit modul cum vorbesc cu clienții, tonul pe care îl folosesc.In special o domnișoara pe numele ei Gavrila Adriana, s-a comportat execrabil.A țipat, a acuzat ca am lovit-o cu căruciorul (precizez ca nici nu am atins-o, se poate vedea pe camere!).Era cu spatele și a dat un pas in spate și s-a lovit singura de căruciorul cu bagaje al mamei mele care stătea pe loc!cand am întrebat-o cum o cheamă ( evident ca nu purta ecuson)a refuzat sa spună, și pe un ton arogant a zis sa vin cu poliția sa se legitimeze.Așa am și aflat cum se numește individa, venind cu poliția.Este inadmisibil sa îndurăm astfel de mojicii de la persoane cu 20-30-40 de ani mai tinere, lipsite de orice urma de bun simt și care nici macar nu respecta oamenii mai in vârsta, care tipa și vorbesc urat.Sa va fie rusine ca angajați astfel de oameni sa va reprezinte.Pt ca emblema companiei Blue AIR sunt acești oameni cu care noi clienții Dvs luam contact direct!
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


7.86

06-07-2021
Lipsa de informatii in timp util privind conditiile de calatorie in Portugalia. Indisponibilitatea personalului de pe aeroport in acordarea unui minim ajutor in indeplinirea conditiilor de check in cu riscul de a rata zborul. Tratament preferential si discriminatoriu in efectuarea checkin-ului
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


6.57

06-07-2021
Am calatorit de pe ruta Copenhaga -Bucuresti și am fost profund dezamăgită. Personal lipsit de profesionalism și amabilitate. Cu siguranță, nu voi mai alege aceasta companie.
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


2.43

05-07-2021
Profund dezamagita/călătoresc cu aceasta companie de ani buni pe ruta Otopeni Paris dar nu mi s a întâmplat niciodată ca în data de 26 iunie a.c deolare ora 7/la 5 am predat bagajul de cala si la controlul bagajului de mina desi avea dimensiunile și kg corespunzătoare am fost obligata sa plătesc 40 € pentru ca oral mi s a spus ca aceasta geanta are roti/eu nu pot cara bagaje/ chitanta nu prevede ptr ce sunt banii Ai in ultimul moment s a schimbat poarta de la 32la 12 fara a anunta sonorI???!!!În avion desi am achitat locuri la intervalul de evacuare aici erau puse scaune deci i s a perceput taxa degeaba Am ocupat locul un pasager m a deranjat punind picioarele pe mie sesizând stuardesa a avut o atitudine complet necorespunzatoare/o d na foarte inalta/ asa mi s a garantat "călătoria confortabila" Nu pot sa cred ca se poate asa ceva este inadmisibil
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


0

20-06-2021
Nu am calatorit cu ei insa va pot spune cum procedeaza .Am cumparat 3bilete Bucuresti Oradea si 3 bilete Oradea Bucuresti pe care le am platit on line imediat ce am facut rezervarea pentru data de 4 si data de 11 iulie .La inceputul lunii iunie mi au schimbat ora zborului si am fost anuntata prin mail.Acum 1 saptamana am primit alt mail ca zborurile sunt anulate .Cu chiu cu vai am reusit sa i prind la telefon si le am spus ca vreau sa mi returneze banii .Au raspuns ca poate in cateva luni daca nu doresc portofel electronic .E un grup pe Fb care se cheama Grupul pagubitilor Blue air unde am gasit foarte multi in aceeasi situatie ca mine .Am facut reclatie la ANPC ,am luat legatura si cu un avocat si sunem pe punctul de a deschie si o actiune colectiva in instanta .Oameni buni ,Blue air are de dat fff multi bani oamenilor .Cred ca e o practica frecventa a lor .ATENTIE de la ce companie va luati bilete sa nu patiti ca mine .Am pierdut banii platiti la cazare la destinatie ,o evaluare complexa a baiatului meu cu autism ,recuperare in centru ,banii pe biletele de avion ,timpul si ne am distrus nervii .
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


5

19-06-2021
Ultima golanie este sa-ti anuleze cursa si sa te oblige sa muti banii in portofelul electronic, pe motiv ca din cauza covid-19 procedura de rambursare este ingreunata, Avem 100 de cazuri pe zi de oamneni bolnavi de gripa, nu altceva. Pleaca compania de transport sa-i ingrijeasca pe acestia? Eu nu vad legatura.
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


5

19-06-2021
Ultima golanie este sa-ti anuleze cursa si sa te oblige sa muti banii in portofelul electronic, pe motiv ca din cauza covid-19 procedura de rambursare este ingreunata, Avem 100 de cazuri pe zi de oamneni bolnavi de gripa, nu altceva. Pleaca compania de transport sa-i ingrijeasca pe acestia? Eu nu vad legatura.
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


0.71

16-06-2021
Nu am calatorit in 2019. Am vrut sa calatoresc in aprilie 2021. Am cumparat 1 bilet tur-retur pe un zbor cu escale, in care Blue Air efectua transportul la si de la escala. Atat la plecare cat si la intoarcere, am fost anuntat, cu doar 2 zile inainte, ca zborurile au fost anulate. Daca nu au incasari suficiente, astia anuleaza zborul, intr-un total dispret fata de calatori. Sa se descurce cum vor putea! Aveti grija cu companiile low cost, mai ales daca exista informatii ca au probleme financiare.
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


5

20-05-2021
Nota 7.45 este probabil din 100( 7.45/100) !!! Normal ar fi ca sa incep sa va injur ca la usa cortului dupa cat meritati pentru intelegerea si disponibilitatea voastra in contact cu clientii.Dar nu voi face asa ceva din respect pt mine insumi. Totusi, in termeni civilizati si cu multa diplomatie va spun ca sunteti un adevarat gunoi de companie, fara scrupule si cu mentalitate de cacat. Angajatii vostrii, cu mici exceptii, sunt niste trepadusi needucati si batuti in cap. Nu va dau detalii despre problema mea dar va doresc sa faceti faliment cat mai repede golanilor. Cei care nu va cunosc inca si cititi aceste randuri,fugiti cat mai repede de acest gunoi. Si la sfarsit vreau sa va spun ca este doar a 2 a oara cand zbor cu voi deci si ultima, acest lucru i mi face ziua frumoasa.
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


5.29

30-03-2021
Sunt pur și simplu îngrozitori. Cuvintele nu sunt suficiente pentru a descrie cât de mizerabila este atitudinea fata de clienți, mai ales de când a început criza provocata de Coronavirus. Nu numai că refuză rambursarea multitudinii de bilete care au fost anulate obligându-ne să acceptăm banii din portofelul albastru, bani care la fiecare anulare își pierd valoarea, ci și comportamentul Stewardeselor și al oamenilor care lucrează la aeroport pentru Blue Air este strigător la cer. În plus, refuză să dea înapoi banii pentru mesele cumpărate dar care nu au fost oferite, pur și simplu ignoră cererea. De asemenea, pentru cei dintre voi care văd pe site-ul lor că, odată ce ați cumpărat un bilet, puteți schimba data în mod gratuit prima dată, vă rog să fiți atenți căci nu este adevărat, va trebui să plătiți diferența dintre biletul achiziționat și cel pe care îl doriți. În timpul zborurilor pe care le-am luat anul acesta (mai mult de 4) am avut ghinionul de asista la scene de prost gust în care Stewardesele să țipe la clienți, angajați care își pierd cumpătul, angajați care par deranjați tot timpul. De asemenea, probabil pentru că nu vor să „irosească” banii, zborul cu ei a devenit similar cu a fi personajul principal al unui thriller și asta deoarece pare și se simte foarte nesigur. Singurii care au continuat să mențină o abordare profesională sunt cei care lucrează la departamentul Serviciu Clienți call Center, cel telefonic (nu se poate spune același lucru despre cei de la back office, cei responsabili cu rezolvarea cerințelor scrise). Rușine Blue Air, imaginea pe care v-ați creat-o nu va mai putea fi remediata niciodată și asta din cauza modului în care vă tratați clienții.
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


5.43

07-03-2021
Am achizitionat in 8 oct 2020 ora 23.18 biletul Cluj Bucuresti Y49E4V si am achitat si abonamentul Blue Benefits desi am facut nenumarate sesizari in acest sens in 9 oct 2020 am fost pusa pe asteptare la tasta 5 din Call Center de 3 ori cate 50 de minute si apoi mi s-a inchis apelul cu mesajul ca sunt probleme de sistem fara a imi fi preluat apelul, in data de 10 oct reusesc sa vorbesc cu operatorii de la tasta 2 si tot nu reusesc sa rezolv situatia chiar daca am creat un nou cont. Revin in luna martie 2021 cu sesizarea si promit remedierea, surpriza nici macar acum dupa 5 luni nu au fost capabili sa activeze optiunea Blue Benefits , in concluzie: Blue Air mi-a furat 250 lei Rusine!!!
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


3.57

25-01-2021
Ce a mai prosta companie
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


0

15-01-2021
Avionul in care mă aflu, pute că autobuzele vechi, iar angajata româncă de la Ciampino, vorbește mai urât ca la piață!
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


7

14-01-2021
Foarte mulțumită și foarte respectuoși
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


7.43

03-11-2020
Buna ziua, Duminica, 01.11.2020, am venit de la Hurgada, Egipt, cu zborul nr. 9270, al companiei Blue Air.La coborare, sotului meu i-a ramas portofelul pe scaun, iar un domn stuart a venit alergand la autobuzul care urma sa ne duca in aeroport si i-a innapoiat portofelul sotului meu ( i-a gasit numele dupa ce s-a uitat pe cardurile din portofel)Tin sa mentionez ca avea in portofel,o suma destul de mare in valuta, care probabil ar fi tentat pe multi care i-ar fi gasit. Din pacate, nu stim numele domnului stuart care i-a adus portofelul, dar vrem sa-i multumim din suflet, pentru gestul minunat si sa felicitam compania Blue Air ca au jn astfel de angajat! Sper ca multumirile noastre sa ajunga la el! Cu deosebit respect pentru acesr OM, Marilena R.
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


5.71

08-04-2020
Ceam mai neresponsabila companie....de 4 luni nu intorc banii pe bagajul distrus!!!
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment


3.86

09-03-2020
Bai fomistilor ca nu am cum sa va zic alt fel eu am sa va dau 70 € mă p.. pe voi ( îmi este mila de lumea mai normala saracule tanti și voi nu le lăsați sa treacă 😤) Geanta mea pe care o am de f mulți ani in care am călătorit mai mult de jumate din globul pământesc unde nimeni nicăieri nu mi a zis nici măcar de poșeta sau trezit jegosii de voi Blue air sa mă pune sa mi bag poșeta in geanta de mâna după care nu ați fost multumiți M-ați m-ai pus să și o probez . Angajați f agresivi și foarte needucați . Este vb despre zborul București Barcelona 9 Martie 2020 la 16:00 chiar și mincinoasa de la intrare cică îmi pune numele ei pe chitanța și când m am uitat pe chitanța p.... nume ! Îmi doresc din suflet sa nu mai am nevoie vreo data in viața mea sa călătoresc cu voi fomistilorrrr , sa falimentați !
Pretul biletului
Respectare orar zbor

Confort scaun/loc
Servicii personal

Mancare si bauturi
Transportul bagajelor

Divertisment
.

456 Comentarii // Spune-ti parerea despre compania Blue air: apasa aici

previous123456789...2223next