bilete avion

Pareri Alitalia

Review-uri forum Alitalia

Tel: 0724.24.96.97 sau 031.080.90.50
numar cu tarif normal, apelabil din orice retea

Cauta bilete de avion

Adult>12ani:
Copil 2-11:
Infant<2:

Introduceti adresa de email pentru oferte speciale (optional)

Parerile pasagerilor despre compania Alitalia, forum Alitalia

Alitalia

Alitalia informatii bagaje
Alitalia transport animale
Alitalia check-in online

Parerea pasagerilor despre compania Alitalia este foarte importanta atunci cand doresti sa calatoresti cu Alitalia. Afla de la alti pasageri daca Alitalia a respectat orarul de zbor si daca pasagerii au fost multumiti de transportul bagajelor, confortul la bord si serviciile primite cand au zburat cu Alitalia.

Comentariile pasagerilor despre compania Alitalia

previous1234567next

2.86

27-06-2022
Cea mai penibila companie cu un tupeu fantastic am cumpărat pari bilete pentru toată familia spre Valencia cu plecare in data de 26 .06 cu doua ore înainte ne-au trimis mesaj ca zborul sa anulat . Noi cu toate rezervările făcute plătite am pierdut bani din închiriatul mașini din Valencia plus o noapte de cazare timp pierdut in aeroport sa ni se găsească o alta cursa ca sa nu ne pierdem toată vacanța , iar a doua zi când am ajuns la cu bagajele la verificat bagajul fetiței mele cică nu corespundea mărimi a trebuit săi rupem rotile ca sa între in șablonul lor e a doua oară când merg cu ei și va fi și ultima oricum am săi dau in judecată și merg pana in pânzele albe . Nu recomand la nimeni

18-06-2022
Este inadmisibil sa te anunțe cu 3 ore inainte de zbor ca se anuleaza ….ajungi in aeroport si nu este absolut nici o persona cu care sa poti discuta din ce cauza sau ce poti face!!! Iar cu o zii inainte am ajuns la timp dar avionul a plecat mai devreme!!!sunteți o companie de rahat si nu o sa mai merg niciodata cu voi!!!

18-06-2022

4.57

16-06-2022
Am calatorit in 2022, evitati aceasta companie !!! Nu am putut face check in din cauza lor , am fost nevoiti sa platim 55£ de fiecare !!! Mai mult decat am platit zborul! Sunt jalnici, 0 profesionalism!

4.57

01-06-2022
Am zburat din Bucuresti spre Salonik pe timp de noapte, temperatura in avion a devenit deranjanta de rece. Am anunțat personalul de la bord de nenumărate ori, însă problema nu s-a rezolvat Ba chiar a fost tratată cu nepăsare. Cele mai proaste stewardese la Ryanair!

15-05-2022
Bună ziua, am avut zborul cu nr RO362, și pot spune că ptr mine aceasta companie nu merită mai mult de nota 3,..a avut întârziere de o oră, la care am primit niște explicații de te ia mintea, cum că mai sunt pasageri de venit, de parcă am fost într-o excursie și nu se urcasera toți în autocar

15-05-2022

2.14

19-04-2022
Prima data vreau sa va intreb daca ati patit si dv sa platit trolerul..adica bagajul de mana care il are toti pasagerii de prin aeroporturi civilizate...am avut zborul din Bacau _Zaventem...si surpriza..O tanara Domnita..ma intrebat ce bagaje de mana aveti??Eu ii arat bajele..si am ramas ..mut..sincer cand imi spune..rucsacele se accepta iar trolerul trebuie platit..si noroc ca am avut doar 2 ..si afacerea m a costat 100 de euro...nu vreau sa fiu carcotas..dar ca si Companie de zbor..ne stoarce de toti banii..nu am auzit pana acum sa iti platesti trolerul..fiind bagajul.de mana..rusine BLUE AIR..

17-04-2022
O companie jalnică. Zborul a avut întârziere o oră, dar nimeni n-a anunțat nimic. În afară de asta, ajunși la București am constatat că atât troler -ul meu cât și al colegei au fost deteriorate. Bineînțeles, am depus plângere iar răspunsul a fost că nu se justifică reclamația.

4.14

29-01-2022
Tarom vinde bilete cu transfer si se asteapta ca pasagerii sa ajunga in 15 minute dintr-un capat intr-altul al aeroportului, plus security check-in. Apoi esti scos vinovat si trebuie sa-ti cumperi alt bilet din banii tai. Atitudine execrabila a angajatilor, batalie de joc tipic romaneasca din partea companiei fata de clientii sai. Iti doresc faliment placut Tarom, si toate leprele angajate pe pile politice sa ajunga pe strazi. De putinii oameni capabili, cum ar fi pilotii, nu imi fac griji. Ei isi vor gasi de lucru.

3.57

03-01-2022
Cea mai proasta companie ,am avut 3 ore întârziere pentru a se asigura ca sunt toate bagajele in aeronava iar la sosire au ajuns doar 50 de bagaje .Bagajele noastre au rămas in aeroportul din Hurghada nesupravegheate . Așteptăm sa primim un răspuns . Ne-au dat doar o apa și un șervețel pentru as face reclama . Încercați sa evitați aceasta companie de zbor!

2.14

10-10-2021
Este inadmisibil ce ni s-a intamplat. Am luat bilete de intors din concediu cu aceasta companie si cu o zi inainte ne-au anuntat ca au anulat zborul pt ca in Italia ar fi greva, dar nu ne-au dat alternative. Interesandu-ne, aflam ca se zboara intr-un anumit interval , interval in care ar fi trebuit sa zburam si noi. Le-am scris, le-am spus ca ar trebui sa putem calatori in intervalul respectiv si ei ne-au dat alte biletedar in alt oras. Deci, ei au profitat de situatia cu greva si au anulat pt ca probabil nu aveau foarte multe locuri ocupate. Niste nemernici! Daca nu insistam si nu cercetam, eram obligati sa dam foarte multi bani pe bilete, ca evident ca nu gaseam zboruri ieftine cu o zi inainte.

16-08-2021
Buna seara eu am facut Check-in dar nul accepta ca am achitat in exces 9€ ? Stiti ceva despre asta ?

2.86

07-08-2021
Am zburat cu Wizz Air de multe ori in ultimii ani.Anul acesta însă am reușit să cunosc adevarata fata a companiei! NISTE HOTI LA DRUMUL MARE! Am plecat la Viena cu alta companie si ne-am intors cu ei.Ne-u jecmanit de 55 euro pentru că,,bagajul de mână,, care era un rucsac depășea dimensiunile impuse de ei! RUSINE! NICIODATĂ nu am pățit așa ceva,Niciodată nu voi mai zbura cu Wizz Air!!!

29-07-2021
Profund dezamagita!!!!40 de euro pt un bagaj de mâna de 6 kg doar pt faptul ca nu era un rucsac ci un troler mic cu roti!!!am călătorit cu Tarom-ul cu 2 zile in urma, cu același troler mic ca bagaj de mâna si nu mi s-a perceput nici o taxa!!personal tânăr la ghișee, nu contest pregătirea , probabil sunt calificati sa facă ceea ce fac acolo.Dar lasă de dorit modul cum vorbesc cu clienții, tonul pe care îl folosesc.In special o domnișoara pe numele ei Gavrila Adriana, s-a comportat execrabil.A țipat, a acuzat ca am lovit-o cu căruciorul (precizez ca nici nu am atins-o, se poate vedea pe camere!).Era cu spatele și a dat un pas in spate și s-a lovit singura de căruciorul cu bagaje al mamei mele care stătea pe loc!cand am întrebat-o cum o cheamă ( evident ca nu purta ecuson)a refuzat sa spună, și pe un ton arogant a zis sa vin cu poliția sa se legitimeze.Așa am și aflat cum se numește individa, venind cu poliția.Este inadmisibil sa îndurăm astfel de mojicii de la persoane cu 20-30-40 de ani mai tinere, lipsite de orice urma de bun simt și care nici macar nu respecta oamenii mai in vârsta, care tipa și vorbesc urat.Sa va fie rusine ca angajați astfel de oameni sa va reprezinte.Pt ca emblema companiei Blue AIR sunt acești oameni cu care noi clienții Dvs luam contact direct!

4.43

04-07-2021
O companie cu un personal foarte nesimțit.Ei nu stiu sa raspunda la întrebările puse de cei care călătoresc.Am cumparat un bilet cu escală pentru ca altceva nu găseam,am plecat din Paris către Iasi,escală fiind în București.Din vina lor zborul a întârziat cu 3 ore la plecarea din Paris,am ajuns in Bucuresti prea tarziu,deja zborul Bucuresti-Iasi l-am pierdut.Am mers la compania Wizz air din București am stat de vorbă cu cel de la informatii si am fost tratat cu mare indiferenta. In continuare am fost nevoit să îmi caut singur mijloc de transport din București către Iasi. Am insistat sa fiu contactat de cei de la Wizz air dar niciun răspuns.Aveti mare grija cu acești nesimțiți.Nota 1 din partea mea cu indulgență.Cautati alte companii chiar dacă plătești bilet mai scump poate ai o siguranta totusi.

3.14

21-04-2021
Eu nu am putut calatori pt ca nu am ajuns cu 3 ore mai repede in aeroport,dar nu am fost informata despre acest lucru, biletul meu a fost cumparat din Spania de catre alcineva si nu a primit nici un mail sa ne informeze ,cand am ajuns in aeroport nici nu au vrut sa stea de vorba cu mine personalul de la wizz air,vorbesc foarte urat si te trimit de la unul la altul,ma intreb pt ce isi iau salarul acesti oameni? Bataie de joc ,am inceput sa plang dar lacrimiile mele nu iau miscat deloc ,rece ,impunator si sfidator mi-au vorbit? Sefi care va platesc stiu oare cum tratati clienti? Sa va fie rusine angajatilor de la Wiz air cluj !!! Urat ca sunteti romani !!

06-11-2020
Bună seara. Mi s a comunicat că din cauza pandemiei covid 19 a fost anulat zborul de întors bacău bucurești dar nu și zborul de dus bucurești bacău iar acum cand m am uitat am vazut alte zboruri funcționale .imi dau seama că nu sunt serioși.

23-10-2020
trebuie sa imi ramburseze bani pe bilet din august si tot astept,daca erau seriosi nu erau probleme ca pana la urma sunt banii mei,nu o sa mai recomand la nimeni wizz si pacat ca am ceva timp de cand merg cu ei,

5.14

22-08-2020
Nu se respecta nici o regula de distanțare in avion, stewardesele insistă să își vând sandwich-urile si băuturile, călătorii români- neam prost, multi fără masca. Revoltător!