TOPUL COMPANIILOR AERIENE 2015 BILETEAVION.RO

BileteAvion.ro propune calatorilor romani primul top al companiilor aeriene realizat in Romania din perspectiva experientei clientului. Atunci cand planificam o calatorie, fie ea prima sau una dintre multe altele, pentru fiecare dintre noi e importanta recomandarea celor care au impartasit experiente similare celei pentru care ne pregatim. In anii trecuti, topurile realizate in Romania privind serviciile de transport aerian au fost generate din perspectiva numarului de locuri, sau de destinatii, vizand mai putin feedback-ul din partea calatorilor. Capacitatea sau varietatea destinatiilor sunt criterii importante, dar mai importanta decat cifrele, la nivelul fiecaruia dintre noi, este satisfactia clientilor si modul in care acestia se simt tratati pe parcursul unei calatorii.

Topul roman al companiilor aeriene este rezultatul unei cercetari realizate de site-ul specializat in rezervari de bilete de avion, BileteAvion.ro, cercetare care a vizat toti calatorii care i-au folosit serviciile. Pentru 2015, clientii din Romania ai liniilor aeriene interne si internationale au fost invitati sa raspunda la chestionarul trimis de BileteAvion.ro. Acesta a inclus mai multe aspecte ale satisfactiei unui calator in ceea ce priveste zborul cu o companie, printre care se numara: transportul bagajelor, respectarea orarului, serviciile la bord, sau spatiul pentru picioare.

 

Top general companii.

Turkish Airlines

Lufthansa

KLM Royal Dutch Airlines

Air France

Tarom

Austrian Airlines

Wizzair

Ryanair

Blue Air

Alitalia
(* din 468 de companii aeriene)

 

Top companii in functie de pretul biletelor de avion.

Ryanair

Wizzair

Blue Air

Austrian Airlines

KLM Royal Dutch Airlines

Turkish Airlines

Lufthansa

Alitalia

Tarom

Air France
(* din 468 de companii aeriene)

 

Top companii in functie de respectarea orarului de zbor.

Lufthansa

Tarom

Air France

Austrian Airlines

KLM Royal Dutch Airlines

Turkish Airlines

Ryanair

Alitalia

Blue Air

Wizzair
(* din 468 de companii aeriene)

 

Top companii in functie de confortul scaunului si locul la picioare.

Turkish Airlines

KLM Royal Dutch Airlines

Lufthansa

Air France

Tarom

Alitalia

Austrian Airlines

Blue Air

Ryanair

Wizzair
(* din 468 de companii aeriene)

 

Top companii in functie de serviciile personalului insotior la bordul aeronavei.

Turkish Airlines

Air France

Lufthansa

KLM Royal Dutch Airlines

Tarom

Austrian Airlines

Wizzair

Blue Air

Alitalia

Ryanair
(* din 468 de companii aeriene)

 

Top companii in functie de mancarea si bauturile de pe durata zborului.

Turkish Airlines

KLM Royal Dutch Airlines

Tarom

Air France

Lufthansa

Austrian Airlines

Alitalia

Blue Air

Ryanair

Wizzair
(* din 468 de companii aeriene)

 

Top companii in functie de transportul bagajelor.

Air France

Lufthansa

Turkish Airlines

KLM Royal Dutch Airlines

Tarom

Ryanair

Austrian Airlines

Blue Air

Alitalia

Wizzair
(* din 468 de companii aeriene)

 

Top companii in functie de divertismentul pe parcusul calatoriei.

Turkish Airlines

KLM Royal Dutch Airlines

Air France

Lufthansa

Alitalia

Tarom

Austrian Airlines

Blue Air

Ryanair

Wizzair
(* din 468 de companii aeriene)

 

Top companii cele mai recomandate.

Lufthansa

Air France

Tarom

Turkish Airlines

KLM Royal Dutch Airlines

Austrian Airlines

Wizzair

Ryanair

Blue Air

Alitalia
(* din 468 de companii aeriene)

 

7 comentarii la „TOPUL COMPANIILOR AERIENE 2015 BILETEAVION.RO”

  1. Este un clasament neadevarat din mai multe puncte de vedere !Sunt convins ca numarul celor care au zburat cu Tarom este mult mai mic decat al acelora care au zburat cu companiile low-cost ca de altfel si al acelora care au zburat cu Turkish Air sau Austrian Airlines !Ma refer la calatori romani !As fi curios sa vad cati calatori au transportat fiecare companie in 2015 !!??!!Dupa aceea mai vedem !
    Cu stima ,Stelian

    1. ai perfecta dreptate. Nu cred ca multi au zburat Bucuresti-Sydney,Malborne,Perth,Brisbarne,Adelaide e.t.c. si cei care au zburat sunt romani rezidenti in Australia.Sincer nu am fost impresionata de Qantas.

  2. eu am calatorit cel mai des cu BlueAir si uneori cu WizzAir si de fiecare data am fost multumita.s-a intamplat de cateva ori sa plecam cu intarziere fara sa ni se ceara scuze sau sa ni se spuna motivul intarzierii….as avea totusi o propunere pentru toate companiile…cu siguranta este posibil sa ni se spuna pe parcursul zborului deasupra carei tari sau zone ne aflam.si indiferent de pretul biletului sa existe un minim de divertisment la bord pentru a relaxa pasagerii.

  3. BlueAir si wizzAir afara ca poti sa nimeresti bilete ieftine restul zborului te ti de scaun si doresti sa ajungi mai repede la destinatie.noroc ca zborul nu tine mai mult de 3 ore.

  4. Dupa parerea mea cea mai buna Companie aeriana este Lufthansa,cu ea am zburat de 6 ori pana acum pana in SUA. Am facut greseala acum 2 saptamani sa iau bilet prin Alitalia cu Pet ul meu in cala,asigurata fiind ca nu voi avea nici o problema. Cand a trebuit sa fac check in,un individ cu exces de zel de la Globe Ground supervizor ,mi a respins plecarea pe motiv ca nu am cusca adecvata zborului,in conditiile in care ei nu m au informat ce fel de cusca vor.. Aveam cusca standard IATA-Atlas 40 ,cu care am zburat mereu cu Lufthansa. Am facut sesizare la Alitalia si ei mi au raspuns ca nu am dreptate ,ca ei au analizat cazul si ca s a procedat corect oprirea mea pe aeroport ,nu ca ei trebuia sa ma informeze corect chiar de atunci cand am sunat sa mi confirme Pet ul la zbor si inainte cu zile de zbor am sunat la check in Otopeni si mi au confirmat si ei deasemeni Pet ul fara sa ma avizeze nimic in legatura cu ce fel de cusca vor. A trebuit sa iau un alt bilet prin Lufthansa ,fapt pentru care am si zburat la o saptamana de la refuzul celuilalt zbor prin Alitalia,nu mi au pus conditii in legatura cu cusca Pet ului,era aceeasi cu care mai zburasem,au fost cat se poate de amabili ,in plus am platit mai putin pentru Pet cu 50de euro fata de Alitalia care au o proasta organizare cu toti colaboratorii,creeind disdconfort pasagerilor si prejudicii morale si materiale. Va redau mai jos email ul care a fost ca raspuns la ce mi au spus ei ca tot eu sunt de vina…………….Ma simt obligata sa va raspund ,exprimandu mi mahnirea ca incercati sa acoperiti proasta organizare a Companiei dvs. Daca ati citit mail ul meu precedent ,acolo am explicat totul,daca vreti o mai repet inca o data daca mai era nevoie. Nu este pentru prima data ca zbor cu aceasta cusca(Cusca Standard IATA)cu dimensiunile conforme cu Pet ul,tocmai de aceea am cerut confirmarea la Alitalia cu o saptamana inainte de plecare si cu 2 zile inainte de plecare am telefonat la Checkin si mi a confirmat de asemenea Pet ul in cala ,fara sa ma avizeze ca trebuie sa am o altfel de cusca decat cea pe care o detin si de care le am facut cunostinta.Sa veniti acum si sa mi spuneti ca supervizorul a respectat regulamentul ,este cel putin un abuz in toata regula. M am uitat si pe site ul Alitalia si nu reiese nimic din ce mi ati explicat. Era de datoria dvs ca si Compane care se respecta, sa informati pasagerul la modul cel mai corect si nu numai pe internet ci si telefonic. Presupunem ca eu nu stiam sa intru pe internet si doream aceasta calatorie cu Pet ul ,cum procedati sa ma informati?Deci stimata Companie Altalia, nu incerca sa ma induci in eroare pentru ca eu pana una alta am fost prejudiciata,atat moral cat si material. Se poate verifica, ca eu la o saptamana de la zborul refuzat de dvs , am plecat spre SUA cu Lufthansa cu aceeasi cusca si nimeni nu a avut de obiectat,,dincontra au fost mai mult decat amabili si mi au luat mai putini bani si pe Pet.Concluzia?uite ca se poate cand o Companie are respect pentru pasagerii ei. Dvs sustineti ca eu nu m am asigurat inainte sa ajung la checkin in ziua zborului?,total gresit,as dori ca cei de la Alitalia din Bucuresti sa va spuna cu mana pe inima daca eu nu I am sunat si le am spus exact ce cusca am ,nimeni nu mi a spus ca eu trebuie sa am altceva. Superficialitatea angjatilor dvs lasa de dorit dar nu mintiti,pentru ca eu oricum am facut sesizare la Oficiul pentru Protectia Consumatorilor din Bucuresti si sunt tentata sa merg mai departe pe cai legale,vazand refuzul dvs de a rezolva cazul pe cale amiabila. Pe langa faptul ca m ati prejudiciat ,m ati facut si mincinoasa sau mai mult, indolenta ca nu m am asigurat dinainte cu Pet ul,in conditiile in care eu nu calatoream pentru prima data si stiam exact cum sa procedez. Nu incercati sa duceti in derizoriu situatia mea pentru ca este grav cum procedati. Am sa scriu pe toate blogurile de pe internet experienta mea trista cu Alitalia si lipsa de respect de care m am bucurat,avand in vedere aroganta colaboratorului dvs de la Globe Ground,spunandu mi ca eu pot calatori ,dar catelul sa l las in tara, Sa nu mai spun ca angajatul dvs de la ghiseul Alitalia nu a facut nimic concret peru mine ,cauta o cusca prin aeroport in conditiile in care nu exista asa ceva.Aveti o grava lipsa de organizare cu toata lumea cu care colaborati,fapt pentru care dvs veti suporta consecintele acestei situatii astfel incat sa nu se mai repete cu nimeni altcineva. Multumesc ca v ati oboist macar sa mi raspundeti,chiar daca m a revoltat foarte mult ,ati demonstrat inca o data, ca nu aveti un minim de respect pentru un cetatean care si a platit biletul cinstit si nu a fost informat corect,supunandu ma la un disconfort total. Voi merge mai departe nu va ingrijorati.

  5. Am zburat cu majoritatea companiilor aeriene listate și înțeleg de ce Turkish Airlines și Lufthansa sunt printre primele.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *